4 exerciții cardio care pot fi făcute acasă

Storylines 0 Comentarii







Unde este locul cel mai bun pentru a te antrena? Afară sau în interior? La sală sau acasă? Adevărul este că nu prea contează unde te antrenezi, important este să îți găsești o rutină și să te ții de ea. Cu toate acestea, antrenamentul la domiciliu este cel mai ieftin și cel mai convenabil mod de a te menține în formă. Singurul echipament necesar este o pereche bună de pantofi de sport.

Iată câteva exerciții cardio care pot fi făcute cu ușurință chiar în sufrageria ta:






1. Alergatul pe loc
Alergatul pe loc este cel mai simplu antrenament cardio care poate fi practicat zi de zi acasă, dacă nu ai chef să mergi la sală. Alergatul pe loc timp de 30 de minute poate arde până la 270 de calorii, și, de asemenea, ajută la îmbunătățirea sănătății inimii. În plus, tonifiază mușchii picioarelor, crește rezistența și forța, și ajută la creșterea masei musculare.

Începe cu o alergare ușoară, țopăind de pe un picior pe altul, pentru a-i da timp corpului tău să se încălzească, apoi crește treptat intensitatea și ridică genunchii cât mai mult posibil, mișcând și mâinile în ritm cu alergatul pe loc.

2. Jumping jacks
Jumping jacks sunt un exercițiu cardio de mare impact, care ajută la antrenarea întregului corp. Aceste sărituri ajută la creșterea ritmului cardiac și a metabolismului care, la rândul lor, intensifică arderea caloriilor. Ele ajută la întărirea și tonifierea musculaturii picioarelor, reduc grăsimea abdominală și sunt exercitiul perfect pentru a pierde grăsimea din brațe. În plus, acestea ajută la îmbunătățirea sănătății cardiovasculare prin întărirea mușchilor inimii.

Stai dreaptă, cu picioarele apropiate și bratele pe lângă corp, apoi sări ușor în aer, depărtând picioarele și împreunând brațele deasupra capului. Încearcă să aterizezi ușor deoarece este un execițiu care poate avea un impact asupra articulațiilor. Repetă mișcarea de 20-30 de ori, fără oprire.

3. Genoflexiuni cu săritură
Acest exercițiu ajută la tonifierea mușchilor picioarelor și la dezvoltarea masei musculare, care este cel mai bun mod de ardere a grăsimilor. Totodată, ajută la tonifierea mușchilor spatelui și abdomenului, astfel încât să poți obține un abdomen plat uimitor.

Îndoaie genunchii, ca și cum ai sta pe un scaun, având grijă ca picioarele să fie depărtate la nivelul umerilor. Sări cât poți de sus, ridicând brațele deasupra capului, apoi revin-o în poziția inițială. Repetă această mișcare de 15-20 ori.

4. Burpees – flotări cu săritură
Burpees sunt un exercițiu cardio incredibil, care ajută la arderea a aproape 100 de calorii în 10 minute, dar este destul de dificil. Acest exercițiu antrenează întregul corp, combinând flotările cu genoflexiunile cu săritură. Burpees ajută la îmbunătățirea rezistenței și creșterea masei musculare și antrenează un număr mare de mușchi în același timp, crescând astfel arderea de calorii.

Stai în poziția ghemuit, cu palmele pe sol, apoi, prin săritură, întinde picioarele în spate ca să ajungi în poziția de flotare. Execută o flotare, sări înapoi în poziția de ghemuit apoi sări în aer cât poți de sus. Repetă mișcarea de 5-10 ori.


Autor: Theodora Rădulescu
Sursă: imagine: 123rf

0 comments: